Pogosta vprašanja

NAROČILA

Na koga se lahko obrnem z vprašanji glede naročila?

O svojem naročilu nas lahko povprašate na tel. 041 646 363 in po e-mailu info@primadent.si.

Ali me obvestite, da je moje naročilo bilo uspešno oddano?

Po oddaji naročila prejmete samodejno potrditev po e-pošti. V primeru, da potrditve niste prejeli, nas obvestite preko telefona ali emaila.

Ali lahko svoje naročilo prekličem?

Svoje naročilo lahko prekličete ali zahtevate spremembo obstoječega naročila takoj po oddanem naročilu (v roku dveh ur po oddanem naročilu). Če je tehnično izvedljivo in če vaše naročilo še ni bilo obdelano za odpremo, vam bomo z veseljem ustregli.

Zakaj moje naročilo še ni prispelo?

Kadar so izdelki, ki ste jih naročili na voljo, vendar po e-pošti še niste prejeli potrditve odpreme, prosimo, da preverite naslednje:
- Ste preverili e-pošto o sledenju pošiljki, ki vamjo je poslala dostavna služba?
- Ste vnesli pravilen e-naslov?
- Ste naročilo že plačali?
V kolikor izdelki, ki ste jih naročili ne bi bili na zalogi, vas o tem nemudoma obvestimo.
Opravičujemo se, v kolikor je resnično prišlo do zamude pri dostavi vašega naročila. Status svojega naročila lahko preverite na telefon in mail.

Kje je moj paket?

Takoj ko bo naročilo odpremljeno boste po e-pošti prejeli samodejno potrditev dostavne službe. V e-pošti bo navedena številka paketa, ki jo uporabite za spremljanje statusa svojega naročila na https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki. Na povezavi, ki vam jo bo poslala dostavna služba, da boste lahko sledili pošiljki, je mogoče opraviti spremembo lokacije dostave ali preusmeriti pošiljko na drug naslov.

Prejel sem napačen izdelek. Kako zdaj?

Če ste prejeli napačen izdelek ali drugačno število izdelkov, kot ste jih naročili, nam to prosim sporočite na e-mail info@primadent.si. Prosimo, da v kopiji priložite račun oz. navedete št. naročila in sliko dobljenih izdelkov. Zadevo bomo nemudoma preverili in vas obvestili o izidu.

Kaj naj storim, če so se naročeni izdelki med dostavo poškodovali?

Vsako naročilo skrbno zapakiramo in storimo vse, kar je v naši moči, da izdelke dostavimo nepoškodovane. Če se je izdelek med dostavo poškodoval, pa vam bomo seveda zveseljem pomagali. Prosimo, da nam najkasnejev petih dneh od prejema izdelka pišete na info@primadent.si ter sporočite: št. vašega naročila oz. sliko računa, opišete škodo, priložite fotografije škode in pakiranja. Po prejmemo teh informacij, bomo preučili zadevo skupaj z dostavno službo in vas v kratkem obvestili o nadaljnjem postopku.

GARANCIJA IN VRAČILA

Kdaj lahko uveljavljam garancijo?

Zahtevki za uveljavljanje garancije se lahko vložijo v skladu z zakonskimi določbami. Vsi naši izdelki so bili razviti v skladu z najvišjimi standardi kakovosti in imajo zato dolgo življenjsko dobo. Vendar pa garancijo ponujamo samo za sonične zobne ščetke Curaprox. Pri zobnih ščetkah Curaprox Hydrosonic imate pravico do popravila kakršnihkoli pomanjkljivosti, ki se pojavijo v zakoniti garancijski dobi, ki je dve leti od datuma dostave. Garancija ne vključuje poškodb in napak, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe, rokovanja ali shranjevanja, nepravilne ali malomarne nege, prekomerne uporabe ali neustreznega popravila, ki ga opravi nepooblaščeni serviser.

Kako lahko izdelek vrnem ali zamenjam?

Izdelke lahko Curaproxu vrnete ali jih zamenjate v 30 dneh, a le pod pogojem, da niso bili odprti in da so v originalnem pakiranju. Če je izdelek kot nov, vam bomo povrnili znesek nakupa na enak način, kot ste ga uporabili pri plačilu. Ko prejmemo zahtevek za vračilo, ga obdelamo v 3 do 10 dneh. Pišite nam na info@primadent.si. Preverili bomo, ali vam lahko izdelek zamenjamo.

Koliko časa po prejemu izdelka imam na voljo za vračilo?

Izdelke lahko vrnete v 30 dneh od dneva, ko so vam bili dostavljeni. Če je minilo več kot 30 dni, se, prosimo, obrnite na nas preko e-maila. Prosimo, da nas o vsakršnem vračilu predhodno obvestite po e-mailu.

Ali lahko izdelek vrnem?

Na splošno sprejmemo vračilo kateregakoli izdelka, ki je še vedno v originalnem pakiranju. Žal pa ne moremo sprejeti vračila higienskih izdelkov, ki so bili že odprti. Mednje spadajo zobne ščetke, zobne paste, medzobne ščetke, zobne vode. Pišite nam na info@primadent.si in preverili bomo ali je izdelek možno vrniti.

Kako vrnem izdelek z napako?

Pre vračilom prosim, da nas obvestite na mail. Strošek vračila krije kupec.

Na kateri naslov vrnem izdelek?

O vsakem nameravanem vračilu nas prosim obvestite na mail info@primadent.si.
Naslov za vračilo je: Emazing d.o.o., Opekarna 28A, 1420 Trbovlje.

Naročanje